Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Případová studie kampaně Vote Leave k referendu o vystoupení Británie z Evropské unie z pohledu politického marketingu
Baloun, Matěj ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Předmětem zkoumání bakalářské práce je kampaň Vote Leave, která byla oficiální kampaní pro podporu odchodu Velké Británie z Evropské unie při referendu v roce 2016. Kampaň je zkoumaná v období od května roku 2015 až do 23. června roku 2016. Cílem práce je zjistit, zda byl v rámci kampaně použit politický marketing. K dosažení tohoto cíle je využívána identifikace a deskripce nástrojů politického marketingu. Práce je zpracována metodou jedinečné případové studie. Nejprve se věnuje teorii politického marketingu a nástrojů politického marketingu postavené především na charakteristice Jennifer Lees-Marshment. V praktické části práce popisuje kontext referenda v roce 2016 a britského přístupu k evropské integraci. Dále se pak zabývá jednotlivými nástroji politického marketingu použitými v kampani. Závěr práce konstatuje, že v kampani Vote Leave byl využit politický marketing, a to právě na základě identifikace a popisu vybraných nástrojů politického marketingu, kterými byly průzkum veřejného mínění, focus group, cílení, branding, řízení dobrovolníků, public relations, direct marketing, get out the vote, guerilla a celebrity marketing.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.